<3

cha cha bloggen;)
idag har det väll inte hänt allt för mycket, imorse tränade vi kadriljprogrammet som vi ska rida på våran julshow
jag ska rida lille Kalle eller liten och liten vet jag väll inte tillräckligt stor för att jag ska rida som täthäst tillsammans med ida och Quincy haha ;D

sen idag har jag vart på körskolan näst sista gången YES! för ni kan inte gissa ens hur drygt det är!;P imorrn har jag dessutom riskettan på nolia och man kan ju bara gissa hur drygt det kommer bli sitta där i 3 timmar typ! tur att krille skulle dit me så man har nån att sitta av tiden med :D

nu har jag lagt ut min älskade dressyrsadel på blocket nästan så man får en liten tår i ögat och det blev mer definitivt att chezzi åker snart!:( huvva vill inte tänka på de.. chezzi kommer alltid ha en speciell plats i hjärtat för en häst med mer personlighet än henne får man leta mycket länge efter!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0