<3

Det var inte igår jag skrev nåt här!;P men jag har ärligt talat inte gjort nåt i helgen, eller nu ljög jag i lördags var jag och bella och red på skolan;) och det gick väll ganska bra lilla bella (hästen alltså) var superfin i slutet då jag hade jobbat henne ett tag så det vart ett ordentligt travarbete nämdes nästan inte sluta när hon var så lösgjord och mjuk och fin:) dock är sadeln inge att hurra för att rida dressyr i en riktig hoppsadel, så man får sådär riktigt läcker och framåtlutad sits av;)

bella red zombie och det gick bra för henne också han är ju som ett järnspett i munnen, men han vart ordentligt svettig efteråt och det tyder ju på att han fick jobba ordentligt:)

idag har vi inte gjort nåt typ.. imorrn ska jag plugga till på torsdag har prov i hästens anatomi,senor och ligament och jag kan typ inget:S så det är bara att hård plugga fram till torsdag.

nåväl, nu ska jag vänta på danne sen ska vi se nån film;)

hejdå alla fans!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0