genrep...

idag har vi kört genrep på julshowen lite stressigt är det allt och jag kan säga att alla hästar var på hugget!;p
LillaQ kasta av isa och till å me kalle som jag rider gjorde några små snedsprång haha söthest!:)

vi har lite delade meningar hur det går med träningen av kadriljen men för mig går det superbra idag var första gången jag lyckades sitta ner i traven på kalle, så förhoppningsvis har jag hitta rätta tekniken nu. Lite skillnad för mig att rida så stor häst då jag är van hästar som inte ens mäter 1,60 i mankhöjd och sätta sig på en som är 
1,70+ !

nåja imorrn är det mattenationella andra delen och efter det har vi jullunch som att jag längtar;D
men nu väntar sängen har man varit på skolan sen halv 8 till 4 och på körskolan i några timmar är man ganska trött vill jag lova! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0