smartast i stan!

nu ska ni få höra så smart jag är! chezzis alla shabrak och även två flece? täcken ska tvättas nu före hon ska "lämnas tillbaka" dom är väääldigt håriga  och mormor som brukar tvätta min tvätt vägrar tvätta just häst grejjer med mycket hår på ;P tvättstugan som hör till min lägenhet är jättefin så den vill jag inte förstöra men tvättstugan som mammas hus hör till (hon bor i mitten huset) av lägenhets husen det är inte så fräsh så då ska jag tvätta mina håriga hemska hästsaker i den ist!

gud vad smart jag är! och gud vad jag är glad att ingen som läser min blogg bor där eller vet vilket hus jag menar
för det står nämligen klart och tydligt på dörrn "inga häst eller hund saker" hehe

och vet ni vad jag mer är glad över? jo att jag slipper tvätta mina och eddies kläder där sen stackars den som tvättar efter mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0