Aboo

Gårdagen: igår var jag och danne chaffis åt mamma som var i lule på fest hehe;D när vi hade sktjusat dit henne for vi till Toppen och åt:) sen for vi och hälsade på Krull och Sara i läggan, Jag och Sara spelade ett sånt här Frågespel och då fick sara en jättelätt fråga:

Jag:Vad heter Tjorvens systrar?
Sara:VA? jag visste inte att hon hade systrar:O
Jag: men du vet hojna på saltkråkan!
Sara: hon med båtsman?
JAG: JA!
Sara: Åh vänta jag kan det här... TUTTI OCH FRUTTI

haha fan vad kul alltså;D sen for vi vidare till stan där vi körde runt med lite folk tills mamma ringde och ville ha hämtning:)

idag skulle det egentligen bli en ikea resa men vädret är ju som inte så bra:( fan å... så då vet jag inte vad man ska hitta på.

just ja nästa helg ska mammsi följa mig och göra hål i läppen ska göra på över läppen;D

Kommentarer
Postat av: idis

ooh, de blir nice! ;)

2009-11-15 @ 15:14:01
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0