Fredag den trettonde November

har jag varit i skolan, haft ett mördarutvecklingssamtal,varit med eddie på sjukgymnastik och varit på stan med sara och carro:)

köpte en svart lite längre Mc Kinley jacka,svarta strumpbyxor och ett svart tjockt "midjebälte".  Det vart dock ingen middag på Thai Garden som planerat men en räkmacka på Ekbergs fick jag i mig till middag;D

nu har jag tagit på mig myskläderna och ska se lite tv, imorrn ska jag och eddie till stan med mammsi sen ska jag och Danne vara "fylleshaffis" åt mamma som ska på ferre;D haha

och på tal om fiskpinnar så luktade det MAX i hela skolan idag då det var hamburgertallrik;P

 

/Tjing Tjong! Linnea:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0