dålig uppdatering:/

men nu ska jag iaf summera min helg;P

Fredag: sista dagen på praktiken, och möjligen den roligaste för då fick jag köra deras fyrhjuling:D typ det roligaste på två veckor skönt att det är över! eddies nya vagn kom vid två mormor tog emot den och medans hon vänta så städade,diskade,dammsög och skurade hon läggan och renbäddade:) ibland har man det bra.
mamma hämtade oss vid halv fem då for jag till stallet och sen hämtade danne mej och vi for efter ett tag till stan, där var vi med tina och danne. men det blev inte länge då både jag och danne var grymt trötta efter att ha stigit upp kl.5 jag hann till å me somna i bilen på vägen hem!

Lördag:vaknade vid 10 och mormor kom med edde 11 han sov middag och efter det for vi och handlade till tacos:) det var tänkt att eddie skulle sova hemma men efter många om och men så sov han iaf hos sin farmor. efter matten så gav mamma oss pengar till bensin och då for vi till sikfors och tog in hästarna sen var vi bara ute och körde och hann in på coop en sväng och köpte dom nya chipsen med sourcream och bearnaise smak dom var faktiskt goda jag är inte så impad av chips med smak egentligen tycker mest om vanliga salta:) jaja vi körde iaf runt ett tag sen hem och sov.

Idag: vknade 10 och eddie kom hem 11 efter han hade sovit middag tog jag,mamma,mormor,emmy och elin med oss han till sikfors emmy red twiggan och vi gick en lång prommis i skogen och inveg ny vagnen:) sen var jag själv ut och red i skogen med chezzan:) nu sitter jag och ska se ensam mamma söker!


såg nu att det är nå fel med blogg.se så det går inte att ladda upp bilder, slänger upp dom så fort det funkar igen!

/Linnea:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0