;D

ska ta och berätta lite om gårdagen,

vid typ 4 kom carro till mig och då gick vi till stallet och gjorde klart för chezzan,
sen gick vi till ica och köpte chipsoch godis;P sen vidare till turk för att äta skrov,
haha han som jobbar på turk spana in oss också var lite smått läskigt vi skynda oss iaf att äta upp och gick hem till mig. då duka vi upp allt och började kolla på en film som gick på tv typ den galne professorn tror jag den hette;) men vi hade inte sett många minuter så ringde emil till carro och frågade om vi inte ville komma in till stan så då sket vi i hemmakvällen och drog in till stan med carros mammis.

hon lämnade av oss på busstation och där mötte emil och tre till upp oss:) vi satt mest och svammla på jag och carro tror att två av killarna tyckte vi var ganska så jobbiga hehe men it gör de nå! tärffade på lite olika folk i stan bla. danne berggren som blev min räddning när emils läskiga och ganska så fulla bror ville vara närgången och jag hade ju inga som hellst planer på de han lyssna ju inte då jag sa JAG HAR KILLE!!!! så jag fick helt enkelt stå flera meter ifrån och då ville han va närgången med carro istället haha! men vi träffa han typ 5 min sen gick vi ju vidare;D

mamma skulle igentligen hämta oss för hon var på 40 års fest, me hon var så länge och vi fick så tråkigt så vi ringde till tommy som kom och hämta oss  och när jag kom hem stod danne och vänta i trapphuset på mej för han hade ingen nyckel! haha:P

nåja nu har eddie somnat och ska sova middag carro ska komma förbi och vi ska se klassfesten och äta vårt godis som vi inte ens hann smaka av igår sen ska jag och danne kanske till lule på stor heden:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0