negativa Linnea;P

ännu en dag på apun har gått och jag trivs inte där! världens dåligaste ställe,
låter oss vara själva hela tiden och igår med alla fölen också jag blir så jävla osäker när jag inte vet vad jag ska göra. vill hon typ att vi ska förstöra hästarna eller jag iaf jag är skitdålig på att hålla på med unghästar!

idag ska jag vara hemma med eddie han är typ sjuk igen och har inte sovit länge i natt tror jag fick ihop 1,5 timme och det är alldels för lite! plus min jävla fot kan knappt stödja på den och det sjukaste är ju att jag har ingen aning om vad jag har gjort måste vara nån form av snedbelastning men det känns som att jag har brutit nåt ben i den.:(

jaja ska ta en sväng förbi apoteket idag och köpa ipren salva, hjälper inte det måste jag till vårdcentralen och det vill jag inte känns som jag har varit där flera gånger utan att dom har kunnat göra nåt tex med mitt öra men det har gått om av sig själv nu;D woho en positiv sak med detta inlägg iaf.

här är ett kort på en liiiten eddie 4 månader var han där!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0