;)

idag har jag inte gjort mycket bara varit i stallet och varit hemma med eddie,

igår var jag och danne i stan var och fikade på kvartetsbageriet med mamma och micke och på elgiganten fick mig en elvisp så nu jävlar kan jag baka!;D på kvällen var vi och åt hos mamma och såg tv och mös:D

imorrn är det skola igen kändes som det nyss var torsdag ju!:O men vi har inte så ansträngande dag bara stall:) efter skolan ska jag och carro på stan ska äntligen köpa mig ett par nya skor har sett ut ett par nya jätte snygga reebok;D

hittade ingen bild på "mina" skor men jag kanske sku köpa mig ett par med pussmunnar på ist?;) haha


Kommentarer
Postat av: Ida

haha så coola dom va! :P

2009-10-18 @ 17:49:25
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0