:)

idag var också en väldarns ansträngande dag på skolan, först samhälls den lektionen gick faktiskt väldigt snabbt!:) sen engelska där vi såg slutet på filmen höll på börja gråta jag hatar dåliga slut på filmer men i övrigt var den bra;) efter lunch var de gympa men tobbe var sjuk så den var inställd:D

efter skolan for jag ,amanda och tina in till stan jag köpte ett finare långt linne att bara ha ett par strumpbyxor under och en svart vanlig tunn kofta och svarta strumpbyxor på gina:)

och på tal om inget är söndag min sista dag chezzi är i "min ägo" sen ska jag bara ha henne tisdagar, lördagar och en del fredagar men det ska på ett sätt bli skönt kunna vara hemma med eddie mer:)

nåja nu ska jag försöka göra bokredovisningen fyfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0