:)

har nyss vaknat, kvällen igår spenderades som sagt hos tina;D väldarns trevligt var det! och tinas syrra gjorde svingod mat och kladdkaka till efterätt:) och så såg vi Saw 2 och Hey Baberiba haha vi var egentligen till stan och hyrde en ny film med Robert Gustavsson som jag och IdisG promt skulle se dom andra ville egentligen hyra en skräckis men när vi kom tillbak till tina var filmen skitdålig haha så kan det gå;D                            

Danne hämtade mej iaf vid 11, vi körde ett varv på stan sen till norrfjärden och for och kolla på en fest men jag gick aldrig in jag stod utanför och pratade med Krille det var så jävla längesen jag träffa han så det var trevligt:)  efter det for vi hem och sov;)

idag vet jag inte vad man ska hitta på men nåt blir det väll;) oj höll på att glömma GRATTIS TINA!!:D


Kommentarer
Postat av: Tina

haha, tack;D

2009-10-24 @ 15:35:51
URL: http://tinahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0