flitiga elever:)

hemma efter en otroligt ansträngande dag på skolan;) första lektionen var engelska där såg vi bara film vi började att se American history X den var bra så jag hoppas vi har engelska imorrn så man får se klart den:)

andra lektionen hade vi samhälls med grisen ;P haha fasst den lektionen gick ändå hyffsat snabbt gjorde typ 6st nutids kryss sen var lektionen slut:)

älsklingen,tommy,robin och min kära kusin simon kom och åt palt på skolan idag;D efter lunch skulle vi ha svenska men vi fick hemstudier om vi lova att jobba bra och visst gör vi de:)

så jag lifta med tommy hem till norrfjärden:) nu ska jag vänta tills klockan blir ett så jag kan ringa pitebo och be om en motorvärme stolpe sen ska jag ta en powernap tror jag;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0