slavar!

har just kommit hem från praktiken suck säger jag bara! bara slavjobb hela dagen lång först fick vi somvanligt mocka, fylla vatten +hö sen fick vi fortsätta med att dela av en hage som vi inte hann klart igår, flytta hästar sen var det äntligen lunch.;P och efter lunch sktjusade en gubbe upp oss till "byn" där vi skulle gå runt en hel äng och dra upp hagpinnar och rulla i tråd.
när vi kom tillbak till stallet fick vi ta in alla jävla hästar vilket tar en timme!:( men sen var klockan äntligen 4 och pappa kom och hämta oss:D

så nu har jag nyss kommit hem och har jätte ont i vänster foten kan nästan inte stödja på den! ska stryka på nå ipren salva men hjälper inte det vet jag då inte:/
jag som ville gå på tjejkvällen ikväll måste leta ett par nya jeans och skor men men det är ju inge kul att gå och halta heller!;P


/Linnea:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0