aj aj i örat!

vaknade i morse av att jag hade så jävla ont i örat de har varit förslaget hur länge som hellst men på vårdcentralen säger dom bara att det är ett lock och spolar örat men det blir ju aldrig bra så då tänkte jag idag stannar jag fan hemma å far till v-centralen ännu en gång..:/ när vi skulle stjusa eddie till dagis var det låst å på dörren stod de " planeringsdag måndag den 14 september" så det var bara att fara hem igen me eddie å vara hemma med han idag:) hinner nog inte på vårdcentralen men annelie skulle ta han klockan 2 så jag ska fara till skolan kvart över 3 så jag kan vara med då vi bestämmer i stallet hur jour veckan ska se ut:)


så här söt var edde i morse efter han hade ätit välling när han mös i soffan:D


Kommentarer
Postat av: bella

haha, rena händer där på bilden ;)

2009-09-14 @ 18:12:05
URL: http://isabellaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0