;D

tro det eller ej men idag hann jag med bussen:)
fick känna på hur det kändes att gå hela vägen från bussen till ridskolan också jävligt långt men man får ju ihop några kilometer iaf och det blir ju mycket motion!

idag fick vi mocka, fylla vatten och hö bada ett föl och bygga hagar och jävlar vad fint nya stallet är värsta jan brink stall och det gillar vi. och fika rummet, värsta köket så fint kök har vi inte ens hemma!
slutade iaf 4 och då kom danne och hämtade oss så vi lämnade av bella och tina i ersnäs och for hem sen hämtade mamma upp mig och vi for till stallet och mockade och packade twiggans saker och så körde vi henne till niklas och rebeca. twiggan verkade trivas bra där men det kändes lite konstigt att bara lämna henne där kändes nästan som man sålde henne men det gjorde vi ju inte;P

nu har jag nyss kommit hem och sitter och äter popcorn och det ska jag fortsätta med ett tag till så;D


/Linnea:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0