;)

hallå!;)  jag har nyss vaknat och ligger och ser lite idol som jag missa igår!

igårkväll var jag och danne i stan och körde runt med några från hans klass  var lite överallt bla. till svensbyn och skulle titta på en fest men där var vi typ 3 min. för nån hade kastat sönder en ruta på gården dom hyrde. smart! sen var vi mest i stan och körde runt och polisen hade ovanligt mycket att säga på polisradion;D

nåja, dagens planer blir iaf stallet ska smörja saker hade jag tänkt och hjälpa mamma att packa twiggans saker eftersom hon byter stall imorrn längtar faktiskt dit om än det är en bit att köra så kommer vi nog trivas jättebra:)

det är bilutställning på biltema idag också och crousing i lule ikväll hade varit roligt att fara dit men vi får se vad det blir ;P

nu ska jag väcka danne och äta frukost:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0