kalas;D

nu har jag då varit i böle på kalas;P och sen tog jag in chezzi var och red på dagen då jag kom hem (kom hem typ 1) fick äntligen rida igenom henne har haft dåligt samvete över henne då jag inte haft tid men men så kan de va! mammis var iaf snäll och mocka idag;D

nu har jag skrivt klart mitt personliga brev till apu n men det blev inte långt kan jag säga mindre än ett halvt A4! och inget kort blev det heller har jävlat inget seriöst på mej själv och jag kan ju inte skicka ett kort där jag dricker grogg:O haha!

åh! nu såg jag att det bara är en halvtimme kvat tills bellas nya häst kommer! hoppas hon blir nöjd;D han ser då grymt fin ut iaf 6 år tror jag han var:) måste tvinga henne att ta med honom på skolan om några veckor så man får se han;P

jaja nu väntar snart sängen sovsött;)


/Linnea:)



Kommentarer
Postat av: idisG

hahaha fan va kul om du skicka en bild då du super :P

2009-09-17 @ 22:36:36
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0