kattstryparn;)

äntligen hemma alltså är så jävla trött så jag kan dö!

men ska iaf försöka summera min väldigt intressanta dag;P haha

börja med att jag var hos tandläkaren halv 9 å fan vad ont de gjorde alltså hon var inte precis försiktig jag börja fan blöda!:O hade iaf inget hål bara en liten grop? tydligen i en hörntand.
sen for jag till skolan och hade samhälls men 2 lektioner gick ganska fort för vi såg en film som hette djur farmen halva båda lektionerna men jag somna i slutet så jag vet inte hur den slutade ;D
sen var det svenska men hann inte ha så mycket svenska innan eddies dagis fröken ringde och sa att han hade feber:/ tur jag har gjort ALLT i svenska som ska göras innan apu n ;P

sen när jag kom hem hade min katt rivit tapet i eddies rum så nu ligger hon ute på blocket!
kattjäveln!!! jag fick hålla mej så jag inte ströp henne det var nära kan jag säga tur danne var hemma och hejdade mej! haha;P

nu har jag varit i stallet i några timmar så nu kommer jag sussa gott även ikväll!

gooonatt;)

/Linnea:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0