resa utomlands?

ja, tack gärna det skulle inte sitta helt fel! för fyfan vad kallt det är och blåser chezzi fick jaga sitt hö ute i hagen idag såg ganska kul ut;P

blir att vi flyttar twiggan nästa helg istället det skulle ju komma en ny häst till stallet men den har inte dykt upp än så ju längre vi har två hästar på samma ställe desto bättre även om jag vill flytta henne nu!;D

har även lovat pappa att ringa körskolan och börja boka körlektioner och teorikurs för på lördag är det bara 3 månader tills jag fyller 18!:D och jag vill verkligen ha körkortet i handen då eller veckan efter, fyller ju år på en söndag så;P

ikväll kl 5 är det stallmöte om det nu blir den nya hästen har ju inte kommit än så, och sen ska vi äta hos mamma. ikväll ska jag mysa med en film wallander har ju kommit ut med en ny så, känner att det behövs jag har ju gått på fullt ös hela helgen, för imorrn börjar min 2 veckors apu på stallbackens ridskola med bella och tina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0