rosa häst? ;D

hemma idag eftersom jag kan inte ha byxor på mej typ haha:P men utslagen från reaktionen har gått bort iaf men det klia ju så mkt igår så jag har kliat upp sår på insidan av låren:O men nu är det bättre och jag hoppas jag kan fara till skolan imorrn...

då danne slutar hoppas jag att jag kan dra på mej ett par byxor för då ska vi kanske till lule på storheden ska se om jag hittar nå vanliga skor på intersport måste verkligen ha mej ett par nya:)

vi har föresten pratat om att raka twiggan då man far ofta till ridhus och tränar osv. men hennes hud är ju jävlat gris rosa nån som vet om hon kommer bli rosa om vi klipper henne? haha;D


/Linnea:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hon blir säkert rosa, men det brukar ändå gå bort efter ett tag, emma p i stallet har ett skäck sto som blir riktigt rosa!:P ser jätteflummigt ut,Men det är ingen fara, det växer ju ändå ut igen :D

2009-09-22 @ 14:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0