stallbyte!;D

har varit hemma idag med min sjukling men nu verkar han då vara på bättringsvägen men är han sjuk imorrn också har danne lovat att vara hemma så jag kan fara på skolan och äta tacos! de gillar vi ;P

snart väntar stallet och dressyr kektion för Linda längtar det var nån vecka sen jag red för henne men det blir bara twiggan jag ska rida:)

på söndag blir det stallbyte för twiggy hon ska stå hos nicklas och rebecka i sikfors och jag hoppas på det bästa men det blir nog himmlarns bra dom har ju verkligen jättefint stall och bra ridvägar och jättefin ridbana med hinderpark det är inte jag bortskämd med dom senaste åren kan jag ju säga! vårat stall är ju ruttet!!!!!!
så de gillar vi också.

men nu ska jag äta frukost/lunch/middag så jag orkar dressyra;D

/Linnea:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0