tjing tjong ;>

känns som det har varit en lång dag men jag har egentligen inte gjort så mycket! for till skolan vid 20 över tre där jag och ida träffa dom andra två som hade stalljour den här veckan fick veta att alla ska ha 7 pass var och jag har redan gjort bort 2 fodrade eftermidda och nu ikväll sktjusade mamma in mej:)

I morrn har jag och ida alla tre fodringar mamma ska sktjusa in mej kvart i 7 och danne ska hämta mej halv 8 imorrn kväll, missar dock dressyr träning för linda:( ska rida själv vid halv 8 ist idag longerade jag lill chezzi en halvtimme hann fan inte rida men motion fick hon ju iaf:P men ett plus med morgon dagen är ju att vi får både go frukost och go middag imorrn tror de var kyckling taco  mumma!

nu ska jag gå och krama min älskling:D



/Linnea:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0