present inköp;>

Äntligen hemma! vart inte lika lång dag som igår men det har ändå varit jävligt jobbigt och jag är sjukt trött!
 hade bara middags fodring idag men det var mycke tjorv orkar dock inte gå in längre på det blir bara arg på cp läraren!

danne hämtade mej iaf halv 5 och då for vi först på den nya häst affären hästbiten där fanns det mycket som skulle sitta fint i min ägo kan jag säga bla. pessoa vintertäcke, pessoa schabrak, ny säkerhetsväst, en massa B.o.t saker osv. men köpte bara ett knall lila jacson schabrak och matchande ridsockar till hon fyller ju år imorrn:)

sen for vi vidare till stan där jag köpte ett presentkort till elin som då också fyller år imorrn! och kläder åt eddie 2 tröjor och två byxor:P också åt vi en macka var på cafe i gallerian:)

sen for jag hem till chezzi och gjorde henne klar och tog in henne hade verkligen ingen ork till att rida!

nu är mamma här och vi ska fika lite och jag ska överväga om jag ska stanna hemma imorrn;P 


/ Linnea:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0