tjabba tjena hallå

har nyss sovit midda med eddie shit så skönt! två timmar vart det.
jag och danne var iaf i stan och handlade imorse vi handlade till pastasallad så de blir att äta de idag:) 


just ja jag och idisG har ju stallansvar i veckan så det blir nog nån riktigt tidig morron i veckan och nån sen kväll också bara jag hinner hem till idol så är jag nöjd;D man skulle ha hafft körkort bara så man slapp bli sktjusad överallt fast nu är det ju mindre än 4 månader tills jag fyller 18 så;P

nä nu ska ja ringa danne och höra vars han håller hus så jag kan åka till stallet nån gång:)





/ Linnea:)


Kommentarer
Postat av: Ida

juste, de är nu till veckan de :O

2009-09-13 @ 14:57:31
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0