ikea;D

nu har jag kommit hem från en hel dag i haparanda :D
 for vid 10 efter vi hade plockat upp sara och krull, for också förbi kalix en sväng och sa hej till Dennis:)
for först över till finland där danne och krull var på alko och köpte cider åt mej och sara men de blev inte många dom var jävlat svindyra typ två kopparbergs för 60 spänn rena rånet ju:O, vi fördrev tiden medans med att kolla i affärer och det fanns ju så många så vi glömde tiden och pojkarna började leta oss och kunde ju inte ringa heller eftersom vi va i finland så dom fick leta ett bra tag haha! sn när dom väl hitta oss så skulle vi gå mot bilen och då sa danne:

-kolla linnea gina tricot stavas med två o i finland
jag -nä det ena är ett c hahaha:D

sen vart de äntligen ikea där jag shoppade järnet;) blev: en mammut hylla åt eddie, 2lampor , ljus, köksklocka, stolsdynor,ljus, leksaker åt edde, extra stolar till köket, en stor handduk, ett till lackbord, blomkrukor, glas mm.
gillart;D

sen vart de vidare till andra små butiker runt om ikea och på skopunkten hitta jag tro det eller ej svarta höga stövlar skit snygga:D men dom hade inte så mycket skor som jag trodde mest stövlar och barnskor så vanliga skor får jag köpa i stan:P

hitta också billiga filmer på candy world 3 för 100 sånt gillar vi:P köpte Nina Frisk, Irene Huss "eldsdansen" och en som såg lite mysko ut som hette Lende guldbruna ögon. men det var bra skådisar i den så jag hoppas på det bästa ;) men nu ska jag fara till chezzi mamma var snåll och mockade idag så jag ska bara dit och rida eller tömköra;D

här är lite bilder på inköpen!


 

 

/Linnea:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0