bio;>

nyss hemkommen från stan;) såg somsagt bio, prinsessa klart se värd var den! tyckte bara lite synd om amanda hon var ju den enda av oss som var tvungen betala alla andra hade ju biocheckar :/ men är man rik och inte orkar komma och jobba på skolan med oss andra så får man betala haha.:D
Just ja jag höll på att spruta ut min dricka jag hade i munnen åxå dom sa nå roligt i filmen å jag skulle ju nödvändigtvis dricka just då;P efter filmen gick vi mot max för att käka och jag ringde åxå efter lilla danne som skulle hämta mej;P träffa även Tommy, Lina, Tobbe mfl utanför max nån jävel hade skruvat lös hjulbultarna på Tommys bil:O så om ser ni en svart BMW kan ni ju kolla om dom har hjulbultar till övers!;) 
nu ska jag slå igång en film och sen sova blir troligtvis Ikea imorrn;) I lööv Ikea haha:D


 /Linnea:)


Kommentarer
Postat av: Amandis, Bellis & IdisG

fett nice asså!

duktigt med uppdateringen :D är å spanar in bellas nya place, nice nice :P

fortsätt me bloggningen nu bara!

2009-09-12 @ 00:27:55
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0