Almondy

var som sagt i sunderbyn i morse, tror ni dom gjorde nåt? Nej! eddie hade en gnutta feber så dom skicka hem oss en halvtimme efter vi kommit dit! både jag och danne vart lite halv irriterade men vad ska man göra:/

ikväll har vi varit på öppningen av Willys i piteå, var tjockt med folk och alla trängde sig överallt haha;) i dörrn stod vakter som bara släppte in några i taget vilket var bra för annars hade nog nån lyckats spring över nån unge hehe;D ett till ställe där det var tjockt med folk var frys disken där det fanns Almondy tårtor för 5 spänn billigt är gött! haha:)

nu sitter jag och ser Det okända och dricker C-vitamin tänkte om jag dricker en om dan så kanske jag får liite bättre imunförsvar iaf!

skulle kunna gissa att alla som var på willys ikv har minst en sån här med sig hem! haha;D

Kommentarer
Postat av: Ida

ååh va mums!

2010-02-24 @ 22:27:46
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0