Bob bakom biiiil

blev ingen uppdatering igår kom hem vid 3 tiden och då stupa jag i sängen:)

gårdagen blev mycket trevlig dock satt vi bara i bilen mest hela tiden för det var så grymt kallt ute:( vi snurra på ett jävla bra tag och det blev en hel del skratt och blod... haha först skulle anders ta sönder en flaska på nolia men han glömde ta bort handen när han smällde den mot väggen och då kan ni ju lista ut själva vad som hände.. AJ säger jag bara.

sen skulle danne och anders käka på sunes och när vi satt där inne kom det in en blodig kille som satte sig vid oss som hade åkt på stryk av ett gäng tjejer och eftersom man inte slår tjejer så gick det som det gick stackarn:(

på sunes satt jag åxå och smidde planer om att åka bob bakom compisen då simon körde men då jag kom ut och än en gång kände hur kallt det var ändrade jag mig dock ska jag göra det inom en snar framtid;D

Danne och Anders (Mupparna i Baksätet:)

Simons Compis:) oh-oh-oh JA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0