Fin i håret!;)

idag var det stall som vanligt först hade jag stalltjänst och då fick jag och Bella en smått obehaglig uppgift, vi skulle nämligen gå och hämta frysta hästben i en frys och ta till stallet! fyfan! usch alltså som tur var så lyfte Stickan upp dom ur frysen och la i skottkärran för en sak säger jag då: Jag tar inte i några frysta hästben!;S

Efter den smått obehagliga lektionen hade jag ridning Red lille Kalle och vi red ut fett kul var det!:) plumsade och galopperade en hel massa;D sista lektionen idag var det matte och eftersom vi inte har haft det på två veckor hade allt raderats ur min smarta hjärna usch.  John tyckte jag prata en hel del och sa till mig att om jag inte var tyst skulle jag få gå ut:( det var inte snällt sagt dumma John haha;P

efter sköthäst kom Danne och hämtade mig och då for vi till Maria Salongen och bokade klippning+färgning+slingor på fredag så då blir jag fin fin i håret *välbehövligt*

nåja nu ska jag leka med eddie en stund tills han ska sussa och då blir det tv-kväll för min del:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0