Globen?

Idag har vi varit på mässa i ...Globen hade jag tänkt skriva vart fick jag de ifrån? haha nej Nolia skulle det ju såklart vara;D Det var fett nice att gå runt där och plocka på sig både det ena och andra! Jag och Ida gick även fram till en polis och vårat lilla samtal lät såhär:

P: Vad ni ser rädda ut! (jag och ida stod och stirra på han)
I:Ja!! haha
P:Men vi som är så snälla!, har ni funderat på att bli polis?
J:Jo, det verkar ju som gode slappt bara fara runt och ta oskyldiga små moppefolk typ!
P: Jo precis, och ta rullator tanter som går mot röd gubbe det är vårat uppdrag!

haha En polis med lite humor det finns det nog inte många av!;D

Efter några timmar där for vi tillbak till skolan och åt en semla gottigotti:)

sista passet var ridning för lea, och gud vad mycke en lektion för henne ger alltså! Jag red Bella och det gick så himla bra fasst svetten spruta från både mig och hästen när vi var klara.

nu ska jag göra nå vettigt ett tag;P sen ska jag gå till mormor och kanske få mig en semla:) 

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha, han var grymt cool! :D

2010-02-16 @ 21:04:55
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0