Ridning:)

Igår var humörsvängningarna stora kan jag säga:O Först hade vi hopplektion för eva, Jag red Kalle och han var inte på sin bästa sida! Lat och jävlig jag drev som fan men ändå ville han inte riktigt. eftersom jag har varit sjuk hela helgen och igår var första dagen feber fri så hade man inte så mkt krafft i kroppen. Så jag sa det till Eva och hon blev bara arg:O vilken jävla kärring hon är alltså usch! efter den lektionen var man bara arg, sur och ville åka hem!

Men jag stannade kvar ändå vilket var tur! för lektioen för lea gick så himla bra alltså där vart jag verkligen nöjd;)
Red Bella och hon var så himla fin<3  även där hoppade vi några småskutt :)

Nu ska jag göra mig klar för att åka till sunderbyn:( såna här dagar kan man hoppa över:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0