hallå i stugan

här har man inte varit på ett tag men det  har inte hänt så mkt heller;P

i lördags var jag,amanda. ida, bella , å tina på bio såg Avatar jag tyckte inte den var så bra och satt å hoppades att alla blåa fula gubbar skulle dö haha;D Efter det var jag danne och dennis runt och körde i stan med compisen:)
var en sväng till sjulnäs och kollade på Kolles bil åxå till mig den är väldigt söt så jag hoppas det blir affär:)

idag har jag varit hemma då jag inte har känt mig så frisk så jag och eddie har myst på hela dagen mår dock bättre nu så imorrn ska jag på skolan:) + att jag inte kan missa lektionen för Lea heller;)

nu ska jag boka en dubbel körlektion och tjata på danne så han ringer till Kolle med den söta bilen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0