t-t-t-träning;D

just kommit hem från en ja vad ska man kalla det.. intensiv dag:)

imorse kl 7 hade jag stalljour på skolan, sen ridning red lilla Alert vilket inte gick sådär jättebra man måste på med spöt goode mkt hon är lite bekväm av sig och det gjorde ju inte saken bättre att hon inte ville gå nära kortsidorna heller:( stygg hest men på slutet blev hon bättre.

efter lunch hade vi individuella val och eftersom jag har häst så blev det ridning för mig igen denna gången för Lea med Maetrix han var jättefin och det gick faktiskt bra;)

när skolan var slut följde jag med Amanda och Ida och åt middag sen blev det nautilus träning med carro
hade en egen gubbe som visade mig och gjorde ett träningsprogram åt mig det var jättekul men gode så jobbigt;D nu har jag och carro bestämt att vi ska försöka gå varannan dag och träna ofta!:)

nu ska jag stupa i sängen är gode trött tror även jag ska ta en alvedon innan jag lägger mig för jag lär ha en helvetes träningsvärk imorrn!

lilla Maetrix får avsluta detta inlägg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0