Måndag

Nu är det måndag igen efter ännu en kanon helg;)

i fredags var jag och danne ute och körde och hade allmänt mysigt var bla. till antnäs, rosvik, stan öjebyn och lite här och var;D

Lördan var jag och mammsi ute och körde mustang var till stan en sväng sen till Linda fick låna en asbra film av henne "Närkontakt av fjärde graden" heter den och var kanon bra;D så om ni inte har sett den tycker jag ni ska göra det!

söndag var jag och danne på grans med eddie så han fick se alla djur och han tyckte kossorna var helt klart bäst haha!

idag vart jag hemma med eddie han är snorig och hostig så han kunde inte fara på dagis men imorrn har jag barnvakt om han är sjuk så då ska jag på skolan vill inte missa ridningen för lea:)

ska bjuda på nå bilder men kameran är i dannes bil så de får bli ikväll;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0